Top Social

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020

Ξόρκι για κάθε επιθυμία



Η μαγική αυτή συνταγή εκτελείται πάντα σε γέμιση σελήνης και είναι ουδέτερη γιατί μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οποιοδήποτε σκοπό ή επιθυμία μας. 
Ειδικά για επαναφορά, έρωτα κ αγάπη.
Παίρνουμε μια κόκκινη κορδέλα και σκεφτόμαστε αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε. Επάνω σ' αυτήν δένουμε 9 κόμπους λέγοντας τα εξής για τον καθένα.

ΚΟΜΠΟΣ 1 η μαγική μου εργασία αρχίζει.
ΚΟΜΠΟΣ 2 όλα όσα σκέφτομαι γίνονται αλήθεια.
ΚΟΜΠΟΣ 3 ξεκινώ από το τίποτα για να εκεί που θέλω
ΚΟΜΠΟΣ 4 η πόρτα της τύχης ανοίγει
ΚΟΜΠΟΣ 5 η μαγική μου δουλειά ήδη άρχισε
ΚΟΜΠΟΣ 6 η μαγική μου δουλειά είναι εδώ και με βοηθά
ΚΟΜΠΟΣ 7 με βοηθούν και τα άστρα του ουρανού και όλες οι δυνάμεις του καλού είναι μαζί μου
ΚΟΜΠΟΣ 8 η μοίρα μου είναι εδώ έτοιμη να υποταχθεί στις επιθυμίες μου
ΚΟΜΠΟΣ 9 αυτό που σκέφτηκα είναι πια για πάντα δικό μου



tarot,ζώδια,ταρώ,ερωτική πρόβλεψη,προβλέψεις,2019,ταρώ δωρεάν,κάρτες ταρώ,έρως ταρώ,ταρώ επανασύνδεσης,ταρώ αισθηματικά,ζώδια σήμερα,ζώδια προβλέψεις,ζώδια 2019,σχέσεις ερωτικό,ρίξιμο,γενικό,σχέσεις,zodia,zwdia,ερωτικό ρίξιμο,επανασύνδεση,κριός,ταύρος,δίδυμοι,καρκίνος,λέων,ζυγός,παρθένος,σκορπιός,τοξότης,αιγόκερως,υδροχόος,ιχθείς,pick a card,νοέμβριος,tarw simera,ταρω σημερα,καρτες ταρω,καρτα ημερας,ταρω αγαπης,ταρω ναι οχι,ζωδια,taro,παπαρίζου

Be First to Post Comment !
Δημοσίευση σχολίου

Custom Post Signature

Custom Post  Signature