Top Social

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2020

Επαναφορά -100% επιτυχία


Επαναφορά -100% επιτυχία
Ένα πολύ δυνατό και σχετικά εύκολο ξόρκι για επαναφορά-επανασύνδεση με το αγαπημένο σας πρόσωπο!

Υλικά:
5 γαρυφαλλάκια (αυτά που βάζουμε στο φαγητό , ναι!!)
1 κόκκινο ρεσώ
 Τα υλικά μας πρέπει να είναι ξαστρισμένα για 3 νύχτες σε γέμιση!!

Διαδικασία:
Σε μέρα και ώρα Αφροδίτης παίρνετε τα γαρυφαλλάκια στα χέρια σας και οραματίζεστε για αρκετή ώρα τον αγαπημένο σας να επιστρέφει σε εσας! Καρφώνεται τα γαρυφαλλάκια στο ρεσώ γύρω από το φιτίλι και το ανάβετε. Μόλις αρχίσουν να καίγονται λέτε 7 φορές:

Έτσι όπως καίνε τα γαρυφαλλάκια της καρδιάς μου
έτσι να καίει και ο λογισμός σου για να ....( εδώ λέτε την επιθυμία σας)
εσύ ο τάδε (όνομα και γέννα) για εμένα την τάδε γέννα της τάδε
¨Οπως καίγονται τα γαρυφαλλάκια της καρδιάς μου
έτσι να καίγεσαι και εσύ τάδε γέννα της τάδε
Να ποθείς την καρδιά μου ,τον έρωτα μου,
το κορμί μου, το πάθος μου, τον  πόθο μου,
Να μην μπορείς χωρίς εμένα
και να μην υπάρχει άλλη σκέψη στο μυαλό σου
εκτός από εμένα την τάδε γέννα της τάδε
Έτσι επιθυμώ και έτσι να γίνει.

Περιμένουμε να καεί όλο το κεράκι μας και όση ώρα καίγεται εμείς κοιτάμε την φλόγα και οραματιζόμαστε την επιθυμία μας!

 tarot,ζώδια,ταρώ,ερωτική πρόβλεψη,προβλέψεις,2020,ταρώ δωρεάν,κάρτες ταρώ,έρως ταρώ,ταρώ επανασύνδεσης,ταρώ αισθηματικά,ζώδια σήμερα,ζώδια προβλέψεις,ζώδια 2020,σχέσεις ερωτικό,ρίξιμο,γενικό,σχέσεις,zodia,zwdia,ερωτικό ρίξιμο,επανασύνδεση,κριός,ταύρος,δίδυμοι,καρκίνος,λέων,ζυγός,παρθένος,σκορπιός,τοξότης,αιγόκερως,υδροχόος,ιχθείς,pick a card,Ιανουάριος,tarw simera,ταρω σημερα,καρτες ταρω,καρτα ημερας,ταρω αγαπης,ταρω ναι οχι,ζωδια,taro,
Be First to Post Comment !
Δημοσίευση σχολίου

Custom Post Signature

Custom Post  Signature